Hjelpesider

    Jeg får ingen aktiverings-epost fra dere. Hva gjør jeg?

    Normalt kommer aktiveringsmailen frem i løpet av få sekunder, men i noen tilfeller tar det dessverre lengre tid. email-skjermbilde

    Vi vet at du er ivrig på å komme igang, og at det er frustrerende å vente. Vi beklager så mye! Her er noen mulige årsaker til at det kan ta litt tid før mailen kommer frem.

    • Greylisting: Noen mailservere har innebygd en litt spesiell teknikk for å hindre spam/søppelpost som kalles Greylisting. I korte trekk betyr det at når du mottar e-post fra en avsender du ikke har fått e-post fra tidligere, kan e-posten bli forsinket i opptil 30 minutter. Aktiveringsmailen fra oss blir sendt fra {encode="kundeservice@fakturo.no" title="kundeservice@fakturo.no"}, og hvis du er ny bruker har du sikkert ikke har mottatt e-post fra oss tidligere.
    • Spamfilter i e-postprogrammet ditt: Det kan hende at e-postprogrammet ditt tror e-posten fra oss er spam. Har du sjekket spam-mappen?
    • Stor trafikk på nettverket: Det kan være stor trafikk på Internett som gjør at det tar litt lenger tid enn vanlig (selv om dette nok er det minst sannsynlige alternativet)

    Har det tatt mer enn 5 minutter og du har sjekket de andre alternativene? Null problem - klikk her, og skriv inn epost-adressen din, så sender vi en ny aktiveringskode!

    Faktura, kreditnota, purring

    Innbetalinger og utbetalinger

    Import og eksport

    Ditt kundeforhold

    Sikkerhet

    Generelt

    KONTAKT OSS

    Hvis du ikke fant svar på det du lurte på, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med kundeservice hos oss.