Hjelpesider

    Kunden min sier de ikke har fått faktura fra meg. Kan jeg sende fakturaen på nytt?

    Det kan av og til hende at fakturaen du sender på e-post ikke kommer frem. Det skyldes som oftest at mailen blir plukket ut av et litt overivrig spam-filter hos mottakeren.

    Slik sender du på nytt:

      • Logg inn i Fakturo
      • Gå til fanen "Fakturaer" og finn fakturaen som ikke kom frem under "Sendt"
      • Klikk "Vis".
      • På høyre side vil du da se "Originaler" - "Faktura (PDF)". Klikk på den, og lagre PDF-fakturaen på din egen datamaskin.
      • Deretter lager du en ny e-post til kunden din i e-postprogrammet ditt. Husk å legge ved PDF-fakturaen som vedlegg.

    Faktura, kreditnota, purring

    Innbetalinger og utbetalinger

    Import og eksport

    Ditt kundeforhold

    Sikkerhet

    Generelt

    KONTAKT OSS

    Hvis du ikke fant svar på det du lurte på, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med kundeservice hos oss.